۱۳۸۴ دی ۵, دوشنبه

انتخابات و تركمن‌هاي گلستان


امروز يكي از دوستانم به نام رضا ولي پور آمده بود پيشم. او تركمن و ساكن گرگان است، با او وقتي كه در دانشگاه آزاد علي آباد كتول درس مي‌خواندم آشنا شدم. عمويش در دور ششم مجلس نماينده‌ي مردم بندر تركمن بود.
از اوضاع و احوال سياسي منطقه پرسيدم و اينكه در انتخابات براي چه كسي فعاليت مي‌كرده؟ گفت ما كه تكليفمان معلومه، همه‌ي تركمن‌ها با دكتر معين بودند، اما فكر نمي‌كنم كه ديگر راي بدهند، چون به صندوق راي كاملا بي‌اعتماد شده‌اند. البته او چيزهايي هم گفت كه حكايت از تخلفات شديد و جابجايي افراد در انتخابات مجلس هفتم داشت ولي نمي‌توانم در اينجا بنويسم، در صورت صحت اين گفته‌ها اگر من هم بودم ديگر راي نمي‌دادم.
پس دو حالت دارد يا درست مي‌گويد و تخلف شده كه در آن صورت بايد واقعا دنبال راه چاره براي چنين تخلفاتي بود چون مردم را كاملا نااميد مي‌كند. اگر هم اين حرف‌هاي آقا رضاي ما نادرست است، باز هم بايد با برنامه‌هاي حساب شده در بين مردم منطقه به ويژه اقوام اعتماد سازي كرد و اين مساله را جا انداخت وگرنه چنين تصوري در مردم مي‌تواند تبعات امنيتي بدي داشته باشد.

۱ نظر:

  1. ببین عزیزم حرف شما درسته اما انتخابات در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا از حالت عادی خارج شد چرا ؟ در مرحله اول دکتر ناصری حائز اکثریت آرا شد اما نور مفیدی نماینده ولی فقیه ما گرگانیها رو به بازی گرفت و بخاطر پیشبرد اهداف کثیفش تمامی مارو به بازیچه گرفت در صورتی که در مرحله دوم دکتر ناصری باز هم اکثریت ارا را کسب کرد اما نور مفیدی بخاطر تنفری که از این قوم زحمتکش داشت میخواست حرف خود را به کرسی بنشاند که به یاری خدا فتنه شیطان بر اب شد

    پاسخحذف

الف ) لـطـفا بــــی رحــمـانـه نــقــد کــنــیــد!
ب ) آدرس ایمیل: aliasghar55@gmail.com