۱۳۸۴ آذر ۲۵, جمعه

حمايت از موضع رييس‌جمهور؟!

آيا بايد تا آخر عمر با تمام مواضع احمدي‌نژاد مخالف بود؟ مثلا مواضعش اخيرش درباره‌ي فلسطين كه خشم «دولت» هاي غربي را برافروخته!

وقتي دو روز پيش به چند تا از دوستانم گفتم كه موضع احمدي‌نژاد را درباره‌ي فلسطين و قضيه‌ي «هولوكاست» قبول دارم، البته اگر بتواند ماجرا را درست هدایت کند؛ آنها با من مخالفت كردند، يكي گفت چي شده رنگ عوض كردي؟ ديگري گفت كه شوخي مي‌كني! يكي هم به طنز روي يك كاغذ متني نوشت با اين مضمون كه احمدي‌نژاد به پاس قدرداني از اين پاچه‌خواري من را به مشاورت خود انتخاب كرده!

يكي ديگر از دوستان عضو يكي از احزاب اصلاح‌طلب هم به من توصيه كرد كه هيچ‌گاه موضعي همراه با احمدي‌نژاد نگيرم!

البته درك مي‌كنم كه به دليل عدم داشتن تجربه‌ي لازم، همه‌ي ما جماعت ايراني به جاي اينكه حرف آدم‌ها را بررسي كنيم، حرف‌ها را با گوينده‌ي آن مي‌سنجيم، مثلا چون احمدي‌نژاد مخالف سياسي ماست، تمام ديدگاه‌هايش غلط است!!!

متاسفم براي بخش عظيمي از دوستان اصلاح‌طلب كه در دوره‌ي خاتمي اين ايراد را به مخالفان اصلاحات مي‌گرفتند و الان خود پايبند اخلاق و سياست صحيح مبتني بر منافع ملي نيستند.

چرا نبايد حتي از یک كار احمدي‌نژاد حمايت كرد؟

و اما من تاثير حرف‌هاي منطقي احمدي‌نژاد درباره‌ي فلسطين قرار گرفتم و از آن حمايت مي‌كنم، هر كه هر چه مي‌خواهد بگويد. ما باید بتوانیم در هولوکاست شک کنیم، مگر شما آن را مقدس بدانید!
البته معتقدم اگر احمدی نژاد نتواند بازی را درست اداره کند، اتفاقا طرح این موضوع می تواند نتیجه ی معکوس بدهد و به ضرر مردم فلسطین تمام می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

الف ) لـطـفا بــــی رحــمـانـه نــقــد کــنــیــد!
ب ) آدرس ایمیل: aliasghar55@gmail.com