۱۳۸۷ خرداد ۶, دوشنبه

آقایان! علی کریمی را نبخشید

آقای علی آبادی و آقای کفاشیان! علی کریمی را به خاطر انتقاد صریحش به فدراسیون فوتبال نبخشید، چرا؟ چون انتقاد کردن جرم نیست که به خاطرش او را از گناه ناکرده ببخشید، انتقاد کردن حق است.
شما حق ندارید علی کریمی را که در تیم ملی هنرنمایی می کند و مردمی که یکی از تنها تفریحاتشان تماشای فوتبال است را از این حداقل ها محروم کنید، به خاطر چه؟ فقط چون گفته بالای چشمتان ابروست؟!
بماند که انتقاد او کاملا هم بجا بوده، فدراسیون و دولتی که نتوانسته بود در طول چند ماه یک بازی تدارکاتی برگزار کند، حتی بوسنی هم حاضر نشد با تیم ما بازی کند و تنها هول هولکی یک تیم ناقص به نام زامبیا یکی دو شبه جور شد و از آسمان افتاد وسط آزادی، خب باید هم این فدراسیون ضعیف را نقدش کرد.
البته این دولت اساسا با نقدپذیر بودن مشکل دارد، اما چه کنیم که به عملکرد خودش برمی گردد که حتی وزیر اقتصادش حرف رییس جمهور را گوش نمی داد و بعد از برکناری خود گفت که چون تصمیمات آقای احمدی نژاد را هر دم بیلی می دانست.
به هر حال دیشب علی دایی صراحتا گفت: اخراج کریمی تصمیم فدراسیون بود، من به هيچ عنوان از كنار گذاشتن كريمي اطلاع نداشتم و اگر او را نمي‌خواستم به تيم ملي دعوتش نمي‌كردم. من از خدا مي‌خواهم كه بازيكني چون كريمي در تيمم باشد و به تیم ملی برگردد.
پس معلوم می شود آقای کفاشیان پریروز دروغ گفت که «محروميت "علي كريمي" با هماهنگي "علي دايي" صورت گرفت». دایی گفته که خود کفاشیان باید درباره ی ادعایش جواب بدهد!
مگر همه بید بله قربان گو باشند، مگر همه بايد از فدراسيون تعريف كنند؟ من در این باره سه خواهش دارم:

  1. علی کریمی به خاطر کاری که کرده معذرت خواهی نکند.
  2. همه از علی کریمی دفاع کنیم و از حق او برای این که می توانسته انتقاد کند.
  3. دولت(آقای علی آبادی معاون رییس جمهور) و فدراسیون فوتبال(آقا کفاشیان) هر چه سریع تر از خر شیطان پایین بیایند و تصمیم اشتباه خود را پس بگیرند و از مردم معذرت خواهی کنند.

حاشیه: اعضاي دفتر سياسي جبهه‌ي مشاركت در جلسه‌ي شنبه شب با ارزيابي موارد متعدد بي تحملي هاي جريان دولتي و اعمال فشار به منتقدان كه حتي دامنه آن به عرصه هاي غيرسياسي كشيده شده، آخرين نمونه‌ي آن را حذف بي جهت يكي از بهترين بازيكنان تيم ملي فوتبال كشورمان به سبب پاره اي از انتقادات وي از فدراسيون فوتبال توسط اين فدراسيون دانستند كه در حقيقت بازتوليد رفتار جريان حاكم با منتقدان در عرصه‌ي سياستگذاري ورزش كشور است ... [ادامه]

۲ نظر:

  1. سلام . هموطن عزیز . شما نیز مانند کسانی که به علت طول اقامت در باکو تحت تاثیر بمبارانهای مداوم تبلیغاتی رسانه های باکو قرار میگیرند تحت تاثیر واقع شده اید برای دریافت پاسخها درباره ادعاهای دولت و رسانه های باکو درباره رابطه ایران با ارمنستان سری به " ایران شمالی " بزنید
    iraneshomali.blogfa.com

    پاسخحذف
  2. دوست عزیز ناشناس از وبلاگ ایران شمالی! وبلاگ شما را گه گاهی می خوانم، اما به دلیل این که استقلال جمهوری آذربایجان را اینچنین مخدوش می دانید و با افراطی گری امثال شما روابط اینچنین می شود که شده، با شما مخالفم. همو.طن عزیز، من در باکو هستم اما جوگیر نشده ام اما متاسفانه شما جوگیر هستید، مشکوک هم هستید که از جایی برای اینگونه نوشتن پول می گیرید! جدی می گویم، وبلاگ مشابه شما احتمالا از طرف کسی نوشته می شد که چند ماهی است ماموریتش در فلان نهاد تمام شده و الان در ایران به سر می برد. اسم نبردم چون جالب نیست، من از این کارها بلد نیستم، گفتم گوشی بیاد دستت.
    نمی گویم دولت اینها اشکال ندارد، من که خودم هم به آن اشاره کرده ام، نمی گویم باید رابطه با ارمنستان قطع شود، کشوری است مستقل و همسایه، اما می گویم درباره ی موضوع قره باغ نباید نگرانی ما از برخی حمایت های دولت آقای علی اف از مخالفان سیاسی ما، در قضاوتمان و اعلام نظرمان درباره ی حق و ناحق، تاثیر بگذارد. یا علی

    پاسخحذف

الف ) لـطـفا بــــی رحــمـانـه نــقــد کــنــیــد!
ب ) آدرس ایمیل: aliasghar55@gmail.com